مونيخي‌هاهنوز تاکسب همه اهداف فاصله دارند

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری آنلاین بایرن مونیخ و آدرس fcbayernmunchen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

لام:

مونيخي‌هاهنوز تاکسب همه اهداف فاصله دارند


کاپيتان تيم فوتبال بايرن معتقد است يارانش در فصل جاري در دفاع و حمله بهتر از گذشته کار کردند که به قهرماني زودهنگام ليگ رسيدند.


به گزارش فارس، فيليپ لام پس از برد شب گذشته يارانش مقابل اينتراخت فرانکفورت در هفته بيست و هشتم بوندس‌ليگا اظهار داشت: مي‌خواستيم هر طور شده برنده بازي شده‌، روند بردهاي پياپي حفظ شده و در نهايت عنوان قهرماني فصل جاري خود را محرز کنيم. هدفي که به آن رسيديم. البته هنوز تا کسب همه اهداف بزرگ و مورد نظر فاصله داريم.

او ادامه داد: پس از قطعي شدن قهرماني فصل جاري، دنبال کسب چند رکورد ديگر هستيم. مي‌خواهيم يکسري از رکوردها را بهبود ببخشيم تا نشان دهيم با لياقت و سزاواري در بالاي جدول قرار گرفته‌ايم.

لام در مورد کيفيت تيمش نيز عنوان کرد: نسبت به گذشته در امور دفاعي عملکرد بهتري داشتيم. در بازي رو به جلو نيز جهش خوبي کرديم.

در اين پيکار که در ورزشگاه کومرس‌بانک در حضور 51 هزار نفر انجام شد، شاگردان هاينکس در دقيقه 27 صاحب ضربه پنالتي شدند که «ديويد آلابا» آن را هدر داد. باستين شواين اشتايگر، هافبک ملي‌پوش سرخ‌پوشان در دقيقه 52 با گلي که زد، پيروزي را به اردوي باوارايي‌ها آورد. به اين ترتيب بايرن در هفته بيست و هشتم با کسب 75 امتياز و 20 امتياز فاصله با تيم دوم جدول(بورسيادورتموند) سند قهرماني فصل 2013-2012 را به نام خود زد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

سلام به وبسایت من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی رادر اینجا داشته باشید.لطفا عضو بشوید تا از امکاناتی که در آینده ی نزدیک برایتان قرار خواهم داد بهره مند بشئید.نظر و تبادل لینک یادتون نره.